Mom622626 2yavru1anaaa saç bakım yağı kulan çok güzel açıyor dolanmış saçları hemde bakım yapmış olursun😄.
GokturkAlp 2yavru1anaaa saçta boya varsa yada saçlarınız çok yıprandıysa malesef zor taranır. Kestirirseniz yıpranmış saçları daha kolay taranır.
Mom622626 2yavru1anaaa şuan iş yerindeyim benimkinin markasını unuttum ama watsons fln bak bir çok markanın var. Saçları yağlandırmıyorda hatta benim saçlarıma fön çekince kabarıyorlar, yağ kullanınca çok güzel şekilde veriyor.
Babe 2yavru1anaaa suan markasini hatirlamadim ama kuaforlerin kullandigi mavi su var.kozmetik satan yerlerde oluyor.sac acici sprey.dustan sonra skiyorsun tararken cok kolaylik oluyor
2yavru1anaaa Babe onu da araştırayim çok. Teşekkür ederim gerçekten canımı sıkıyor artık duştan sonra resmen eziyet
Tatlican 2yavru1anaaa saclar aşırı döküldügunde yenileri cıkip uzarken öyle oluyor.veya boyayalı isede oluyor.hatta ben eşime derdimki şakasina neden ben uyurken saçıma düğüm atıyorsun🤣🤣
KardelenYB 2yavru1anaaa saçlarını sık sık kestir uçlarından aldır yada bir kereden baya kısa yap sonra kendıne geliyor
2yavru1anaaa KardelenYB kısacık yapayım ama sonra düzleştirici yapmak hava da sıcak enseme değse kriz geciririm😁