2yavru1anaaa KardelenYB kısacık yapayım ama sonra düzleştirici yapmak hava da sıcak enseme değse kriz geciririm😁
2yavru1anaaa lanadelmiyav evet öyle ince telli ona göre de şampuan kullanıyorum etki etmiyor krem de kullanıyorum etkisi kısa sürüyor
Tatlican 2yavru1anaaa Ben kınamda heves etmistim.şimdi yine yaptırmak canım istiyor ama Ben kumral tonları istiyorum eşim siyah boyat diyor bende diyorum zaten siyah saçım 🤣🤣
Furug 2yavru1anaaa elseve ya da pantenin tupte olan dus sonrasi kremini alabilirsin bir de ossion diye bir serum var trendyolda fiyatida 25 tl cok guzel.. Onun disinda hindistancevizi yagi surup beklet yumusacik olur sonra direk sampuanlayip yika su degdirmeden Kullandiklarim. https://ty.gl/f6odwciyd https://ty.gl/73k1wjql https://ty.gl/atq2tm0qu
Betull0634 2yavru1anaaa sampuani sac kremli kullaniyorum ayrica sac kremi kullaniyorum dustan sonra taramadan oncede sivi sac kremi kullaniyorum rahatca taraniyor 😊
Furug Bunlari kullam bana dua et :) Şu uni babyi kizima aldim boyle bir koku yok cokta guzel aciyo bazen onu bile sıkıyorum. Boombutter var cok ovuldu oner3n olursa alma derim berbat 😆 Sampuan ve sac kremimde her daim elidor turuncu keratin var onariyor
2yavru1anaaa Furug vay çok teşekkür ederim ben de bakayım bunları alıp kullanayım şu yeşil olan serum mu? Bundan sonra duamdasin insallahhhhhhhhhh 🤲❤️ h lerden anlarsın nasıl büyük dua geleceğini 😁
Furug 2yavru1anaaa sagolasin 😆 evet o serum saci yumusacik yapiyor yapis yapista yapmiyir guzelde kokuyor