2yavru1anaaa Saçlarım dalgalı kıvırcık değil dümdüz nasıl olur da bu kadar karışır anlamıyorum duştan sonra resmen yumak oluyor sebebi nedir var mı çözümu?
bozobeydrk 2yavru1anaaa saç kremi yeterli olmuyor bazen duştan sonra sprey veya yağlardan kullanıp tarayın
3children1mom 2yavru1anaaa Benim saçlarım da dalgalı 😂 Önceden öyle olurdu. Denemediğim şampuan kremler yağlar kalmadı Head&sholders kullanıyorum simdi yumuşacık 👌🏻
2yavru1anaaa Benimle aynı kaderi yaşayan var mı tarağı değiştirdim şampuan değiştirdim yok yine karışıyor karman çorman oluyor 🤦♀️
Adalet-34 2yavru1anaaa ben dogum yapalı 4 ay oldu her banyo sonrası avuç avuç dökülüp çorba oluyordu baya baya kısa kestim dökülmeye devam ediyor ama en azından birbirine girmiyor
bozobeydrk 2yavru1anaaa tarak değiştirdiniz mi? Nascita 3 boyutlu oval tarak var çok iyi tarıyor saçı.
Balkizlarim 2yavru1anaaa sprey dene o zaman elidor kullaniyorum bitince cocuklarin spreyi bile fayda ediyor bana 🥰😁
2yavru1anaaa bozobeydrk evet onu da değiştim yok yani bu saç ne istiyor benden anlamıyorum ince telli mi bilmiyorum yani gemici düğümü oluyor resmen
2yavru1anaaa bundlebeach ya çok teşekkür ederim bugün dışarı çıkacağım ilk alacağım listem de olacak sağol ❤️