Onsubatikibinondokuz SeverusSnape çıldırıyorum şu adet dönemlerinde sıkıntıdan sıcakta hiç çekilmiyor
Onsubatikibinondokuz GiybetReis deneyeceğim bir daha ki sefere evin 2 paket orkid platinium olmuş 😂 onlar bitsin kotexe bakayım birde
Onsubatikibinondokuz Deletedmom27337 Allah başka dert vermesin bacım ne diyim 😂 sıcakta pişik olmuyon mu kız 😂
SeverusSnape Onsubatikibinondokuz regl dönemlerinde tampon gibi kullanılabilen ama daha ekolojik olan bir kap. Doldukça temizleyip geri yerleştiriyorsunuz ama bana gerçekten hijyenik gelmedi. Yoğun geçen regl dönemlerinde sızıntı da oldu.
TospikOglusum Onsubatikibinondokuz yooo şuan adetim.mesela gayet memnunum ama çift iç çamaşıri kullanırım kışında çit çitli badi giyerim içime hiç duymuyrm.
Onsubatikibinondokuz BeH16 bende omu bi sevemedim niyeyse böyle içinizde sürekli bişey varmış hissi olmuyor mu bide o şiştikçe rahatsız etmiyor mu ya
BeH16 Onsubatikibinondokuz ben adet günlerimi çok kanamalı geçiriyorum. Ped yetiştiremiyordum ve sürekli sızıntı olduğu için çalıştığımda da zorlanıyordum. Tampon derdime yüzde yüz çare oldu tabi zorluğu var ama konforu daha büyük
Onsubatikibinondokuz Tuba içimde böyle sürekli bişey var gibi hissetmiyor musunuz sizde ben cinsim biraz takıntısıymışım öyle şeylere rahat edemem diye hiç kullanmadım açıkçası
Deletedmom27337 Onsubatikibinondokuz aydında okudum orda da aynıydı :) alışkanlık cnm. Diğer türlü hareket edemem. Pedi hissetmemem lazım. Tercih meselesi
Deletedmom27337 1Anne_ yalnız olmadıgıma sevindim 🙈😂 beni anlamayanlar o rahatlığı bilmeyenler linçledi azcık sanki beni 😂😂😂