Onsubatikibinondokuz Erencinarinannesi çok yoğun olmuyorum ama pedi çok tutmayınca sevmiyorum zaten bi denemek lazım bi dağdakine ondan alayım olmaz sa onun da gece pedi var mı
Erencinarinannesi Onsubatikibinondokuz aynen ben geceyi kullanıyorum ilk iki gün saatte bir değişiyorum çok nadir dir 2 saate kaldığı zaten o zaman da mutlaka üstüm başım batmış oluyor bu elimdeki pedler bitince molped e geçicem onu da denedim o daha iyi sızdırmıyor emiciliği çok fazla
Onsubatikibinondokuz TospikOglusum valla bende hışır hışır ses çıkıyor eşim bu ne böyle çocuk bezi var sanki altında dedi 😂😂
Onsubatikibinondokuz BeH16 ayy hiç sevemedim onu yaa kullanmadım hiç ama niyeyse sevemedim de pek sağlıklısı olmadığı söyleniyor ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum kullanımı nasıl peki
Onsubatikibinondokuz BeH16 bende omu bi sevemedim niyeyse böyle içinizde sürekli bişey varmış hissi olmuyor mu bide o şiştikçe rahatsız etmiyor mu ya
Deletedmom27337 Aygldgnc orkid yakıyor terletiyor. Sana tavsiyem molped dene bir daha tövbe edersin orkide :)
Onsubatikibinondokuz Deletedmom27337 Antalya’da yaşıyorum ee insaf be bacım 😂😂 utanmasam hazır kilodu atasım geliyo sıcaktan sen 3 taneden bahsediyon 😂 kız şaka maka o kadar kiloda nasıl dayanıyon
Deletedmom27337 Onsubatikibinondokuz aydında okudum orda da aynıydı :) alışkanlık cnm. Diğer türlü hareket edemem. Pedi hissetmemem lazım. Tercih meselesi
Onsubatikibinondokuz [silindi] valla bende dinlemedim de kendisini duyuruyor kerata sağ olsun 😂 orkid kullanıyorum rahat da aslında ama bildiğin haşır haşır poşet sesi geliyo 😂