Cigdem-19 bende gümüş kapak almıştım ama havasız kalıp iyileşemeyeceğini bilseydim göğüs kalkanı alırdım o daha mantıklı . Yara iyileşmedkçe sağlıklı bir emzirme olmuyor süt az geliyo bunu deneyimledim yaralar varken sağım yapınca hem çok acı veriyordu hem en fazla 40 cc çıkıyordu şimdi bir göğüsten 160 cc çıktığını görüyorum . O yüzden ilk önce yaraları iyileştirmek lazım