Cigdem-19 Esiin krem kullandım bi dönem snra ağzı pamukcuk oldubacaba göğsümü mu guzel temizleyemedim diye brakim
Esiin Cigdem-19 emdiği için o normal ama bu tür kremleri temizlemeye de gerek yok içeriği gayet doğal
selinyildiz Cigdem-19 philipsin göğüs kalkanları var kesinlikle onu tavsiye ederim ben doğum yaptığım günden itibaren onu kullandım ve e vitamini sürdüm hiç yara olmadı deneyin derim
Cigdem-19 selinyildiz suan yaradan ziyade hiç almıyor göğsümü hep ağlıyor bir iki kere emiyor snra ağlıyor zaten emerkende sokranjyo
selinyildiz Cigdem-19 genelde gaz problemi olduğu zaman o şekilde memeyi bırakıp ağlar ama öyle yaptığında omzuna al sırtını ov sonra yine dene emzirmeyi
Niveeee Cigdem-19 evdeyseniz asla sütyen takmayın valla benim sütüm akiyodu yine de takmiyodum gümüş kapak hayat kurtardı göğüs pedleri zaten yara varsa enfeksiyona davetiye cikariyormus