Aslylmz canım gözün korkmasın ama bizim neredeyse 1 ay sürdü
Ne yapıyorsam susmuyordu acaba bi yeri mi ağrıyor,acaba doymadı mı gibi gibi sorularla yedim bitirdim kendimi. Geceleri sık sık uyanmalar memeyle kavga kucakta emmez hop yatarak emzir bi süre sonra onu da istemez ayakta emzir derkeeeeeen atak bitti ama bi anda oğlum kocaman oldu sanki bilseydim atak bitimi böyle güzel şeylerle kaşılaşacağımı asla üzmezdim kendimi.
Kahkaha atmalar,mutlu çığlıklar,söylenmeler ama neler neler üzülmeyin az sabır hiç geçmeyecek gibi geliyor bi bakmışsın bitmiş güneşli günler yakındır☺