Selam kızlar. Bu 4 ay atağınız kaç gün sürdü? 10 gün oldu benim canıma okuyor. Ne uyku kaldı ne bişe huysuzluk desen bini bin 😬 bu zamana kadar hiç gece uyku problemimiz olmamıştı . Şimdi uyusa bile sürekli ıh ıh diye kafasını sağa sola çevirip bağırıyor. Siz bu dönemde ne yapıyorsunuz? Ya da nasıl atlattınız ?