Anneler konuyla alakasız ama atak görünce girdim 5. Hafta atağını hatırlayanlarınız var mı nasıl geçti kaç gün sürdü neler yaşadınız biri bana biraz bilgi verebilir mi :( 36 günlük kızım var 2 gündür biraz ağlıyor hiç ağlamadıgı gibi gerçi kaka da yapamadı onun da etkisi olabilir bilmiyorım ama sizce atak haftasında olduğu icin mi meler yaşadınız sizler