mavisgozlum minnosummm ah canım keşke insanlar bazen konuşmaya ihtiyaç duyar ben de öyleydim ama bebeğim olunca hiç bişey umrumda olmadı eşim de arkamdaydi eğer arkamda olmasa da ona da tavrımi koyardim
minnosummm mavisgozlum bikere kızım hastalandı hastaneye götürcem suratı bi görsen kustu yere orayı siliyorum çocuğu hazırladım oda evleri supuruyo çocukta ağlıyo surat asiyo diye evleri ben supuruyum dedim ben mal gerizekalı ben yön demiyo çocuk agladigi halde onu hiç unutmam kendi evlerinin işlerini yapmak zorlarına gidiyo
Mavisinannesi6064 minnosummm Bende aynı kızım 5 bucuk aylık yataktan düşecek diye cok korkuyorum bir gün
Kubra5657 minnosummm dönem dönem olur gülüm sıkma canını düzelecek inşallah bende ilk kızımda öyleydim ne gecem ne gündüzüm ne yattıgım yeri bilmezdim yemin ederim 2 bucuk yaşına kadar çok zor bebekti sonradan düzene girdi Allah başka dert vermesin inşallah bugünler geçicek elbet
Tatlim minnosummm yorgunluktan oluyor . Bebeğiniz uyuyunca dinlenmeniz gerekiyor. Benim de başıma geliyordu . Sebebi yorgunluk ve uykusuzluk. Elinizden geldiğince uyuyun ve vitamin takviyesi alın. Geçiyor ☺️ siz çok iyi bir annesiniz 🙌 ve çok iyi annelik yapıyorsunuz buna inanin
jap minnosummm yorgunluk, uykusuzluk üst üste gelince oluyo böyle. Emdiği zaman ben de duymazdım kızımı sabah uyanırdık ya ben onun yatağındayım ya o bizim aramızda. Hatırlamazdım. Perşembe cuma yakın arkadaşımın düğünü vardı kardeşim geldi kızıma bakmak için. Salondan kızımın ağladığını duymuş ben hiç duymadım mesela birlikte yatıyoruz😂
minnosummm jap bende anneme gittim kızımla annem yatiyo sabah bi uyandım kızımın yanındayım anne ben ne zaman geldim diyom gece ağladı geldin diyo 🤭
Kuzeymen minnosummm bebeğiniz kaç aylık benimde ilk başlarda oluyordu . Akıllı saat falan takıyordum artık . Suan 6 aylık dönse uyanıyorum normalde uykum cok ağırdır ama içgüdümle oluyor sanırım
sevdeninasafkosu minnosummm Benimde öyle oluyor eşim diyor kalkıp emzirip yattın hatırlamıyorum. Hatta bir kez kaldırmış battaniye ye sarilmisim kalk çocuğu emzir çok açıktı ağlıyor demiş bende ee emziriyorum ya demişim battaniyeyi pispislayip😂 hiç hatırlamıyorum yorgunluktan hep
Mathison minnosummm Yorumlarınızı okudum Allah yardımcınız olsun, yorgunluktan hatırlamıyorsunuz. Kendinize yüklenmeyin, duymasanız yanınızda olmaz. Emziren annelerin vitamin takviyesi alması gerekir normalde, ki siz daha çok yoruluyorsunuzdur mutlaka alın 🌸
Kubra5657 minnosummm bende öyleydim canım d vitaminime baktırdım oda halsizlik vs yapıyormus bide b12 degerlerine baktır bana vitamin verdi ondan sonra daha iyi hissettim kendimi
Rabia-p21 minnosummm ben hayal görüyordum artık yorgunluktan bana söylenen kelimeyi anlamıyordum gece uykudan kalktığımda çocuk kucagımdayken evde çocugu arıyodum
minnosummm Mom7856 evet ilk bebek ama ilk zamanlar çit sesine uyanıyodum şuan 20 aylık 1 yıldır duymuyorum