minnosummm ne yazık ki bende de var . Tıpkı anlattığınız gibi. Belki daha beteri. Bigun gece 4 de eşim TV izliyor. Çocuk ağlamış cocugu alıp oturma odasının ortasına koyup bu çocuk niye ağlıyor diye bırakmışım 😪 Bi kere de ağladığında beşikten yere indirmisim eşim ayak sesine uyanmış 😪 ve sabah ne yaşadığımı asla hatırlamıyorum. uykum oldum olası ağırdı çocuk olunca düzelir dediler ama düzelmedi. Herkes uyku yapan ilaç kullanıyor ben uykumu hafifletecek şeyler arıyorum 😔😔