minnosummm Hiçbirşey hatırlamamanız üzerinde durulması gereken bir durum. Çünkü bebeğin size ihtiyacı olduğu zaman duymamak çocuk için güvenli bir durum değil. Kaç aylık yada yaşında bilmiyorum yürüyorsa cam, balkon gibi yerlere çıkabilir.
Ya aşırı yorgunluktan yada uyurgezersiniz. Bir nöroloji doktoruna görünün bence.
Ve lütfen o başlığı kullanmayın. Neden batsin anneliğiniz. Bebeğini sizden fazla düşünen olabilir mi?