minnosummm Bende öyleyim gece ne yaptığımı asla hatırlamam bazen geceleri eşimle konuşuyomusuz onları bile asla hatırlamam, kızımı emziririm onu da hatırlamam zaten yanımızda yatiyo. Yorgunluktan hepsi bende hep tek baktığım için çok yorgunum eşim çok yoğun çalışıyo elinden geleni yapıyo sağolsun ama yetmiyo maalesef yorgunluk asla gitmiyo