Furug bence de canım. Bizim eski evimizde öyleydi. Duvarlarında çizilmedik, resim yapılmadık yer kalmamıştı. Taşındık oradan, taşınmasaydık daha boyatmazdım. Kızım biraz daha büyüsün zaten koltuklar bile değişecek. Boyandı, su döküldü, üstünde zıplandı. Süngerleri özelliğini kaybetmiş resmen.😁