SeverusSnape Eyvah bizimkide durduğu yerde henüz kullanmadan bitecek desenize 😂Şaka bir yana e bebeğin bazı ürünleri gereksiz pahalı bir çok ürünü de beş para etmez nitelikte oradan daha birşey almam son aldığım badilerden sonra hele 😡…İnanın bazen pazardan bazen de teddy den alışveriş yapıyorum bebek zibinlari giysileri bile hala sapasağlam duruyor.
Canısı e bebek size yakın ise götür geri onun yerine yenisini yada başka birşey alırsın verilen paraya yazık😑😞