NazveyaNazli Zeynepazram Gider. Bu sene birinci sınıf öğrencilerimde avuç içi kullanan çoktu. Jumbo’ya nazaran daha uzun süre gitti.
Giraysmom20 SeverusSnape arkadaşımda aldı yarım saat açık kaldı sadece hemen kurumuş dedi, diğer boyalar gibi kimyasal içermediğinden hemen kuruyorlar
Mom9870 SeverusSnape Benzeri de bende oldu, sitesinde 5 parça zıbın aldım kargo parası vs. 1.5 ay oldu gelmedi kargo mailler mesajlar cevapsız. İptal ettim hiç yani param gitti. Paradan değilim de insan bi dönüş yapar. 😂
SeverusSnape Mom9870 çok kötüler bu konularda ya. Ben de internet sitesinden bez almıştım, bez gelene kadar 2 paket bez alıp kullandık marketten. O kadar geç göndermişlerdi ki, biraz daha gelmese çocuğun bez bedeni değişecekti.🤦🏻♀️
SeverusSnape Vanilya şikayet oluşturacağım canım. Dönüş yapmazlar eminim ama alacak kişilere uyarı niteliğinde olur en azından.
Mom9870 SeverusSnape Ya ahahah 😂 Ben artık oradan bir şey almıyorum alsam da gidip mağazadan direkt alıyorum.
SeverusSnape Mom9870 en mantıklısı bu zaten canım. Yoksa internetten alırsak ömür biter kargo yine gelmez. Kimseye de ulaşılamıyor. Jokerde de yaşamıştım aynı durumu. Tövbe ettim sonra bu ikisinden online bir şey almaya.
SeverusSnape Volmine 15 gün sonra 2 yaşına girecek. Alpino daha önce duymamıştım. Keçeli kalem mi acaba?
Volmine SeverusSnape evet ben öğretmenim 4 yaş grubu öğrencilerimiz için aldırdık. Sene boyunca kullandılar bitme üsten çıkmama gibi durum almadı oğluma aldım yine güzel renkleri var
Mom987 SeverusSnape Evet işte buydu 1 yıl olduğu için pek hatırlayamadım ama bende e bebekten almıştım sanırım. Bir daha da almadım Kamu spotu almayın aldırmayın bak 😁
SeverusSnape Mom987 hahahaha 😁 Ben de tavsiye etmiyorum güzel anneler, jumbolardan almayın aldırmayın. Çocuk 1 gün bile çizemeden bitti kalemler çok şükür. Biraz suya batırsam ne olur acaba? Tüm sınırları zorlayayım. 😂
Zeynepazram Volmine ay bende ilk defa duydum 18 aylık kızım icin uygun olur mu birde her yerden silince cıkıyo mu carioca gibi kızım agzınada sokuyo her seyi
SeverusSnape Vanilya yaa, beni de ararlar inşallah. Biraz daha denedik ama yok resmen bitmiş kalemler. Hatta sabah daha çok yazıyordu, şimdi resmen eser miktarda yazıyor.🥲
Zeynepazram SeverusSnape evet canım onu alcam birde tükenmez defter var kararsız kaldım gerek olur mu acaba
Zeynepazram SeverusSnape hayır bos bir defter var cariocalarka boyuyosun sonra ya yıkıyosun ya da ıslak mendille siliyosun cıkıyo tükenmez defter diye geciyo canım