mlkalken Smyecem çook zor bir durum ama dediğim gibi pes etme korkma da emme refleksi pek gelişmemişte olabilir sürekli komtrol et demekki reflekste sıkıntı var
Smyecem mlkalken inanın ona da bakıldı emme refleksinde hiç bir problem yok serçe parmağını ağzına sokarak deniyor doktorumuz her muayensinde ve her seferinde yakalayıp emiyor parmağı güçlü bir şekilde. Ayda yılda bir de olsa bazen 60 cc olan mamasını 5 dk içerisinde bitirdiği oluyor 1-1 şeklinde
Marysmom mlkalken ahhh ne kadar tatlısınız. Yardımcı olmaya çalışmak için yaptığınız bütün yorumları okudum.👏👏👏
Mom987 seydaac Aa evet bende şuan fark ettim. Post sahibi yazdı sandım kullanıcı adları da aynı harfle başlıyor. 😊
Mom987 Smyecem Benim bir arkadaşım vanilya koyuyordu manasının içine bir de öyle deneyin. Beslenme bozuklugu sebebi nedir değerleri mi düşük?
Smyecem Mom987 deneyeceğim o şekilde de. Hayır tüm değerleri normal. Sebebini çok araştırdılar herhangi birşey çıkmadı. En son doktorun söylediği cümle “yapısı böyle annesi, uğraşacaksın” sanki ben uğraşmıyormuşum gibi. Bir sebebi olmalı ama bulunamadı..
Lina_Deniz Smyecem yoğunbakımda gastrik ng ile beslendi muhtemelen o da beslenme tembelliği yapıyor. Merak etmeyin başaracaksınız. Vazgeçmeyin ve stres yapmamaya çalışın.
Nil_defne Smyecem Benim kızımda öyle 3 ay 10 günlüğüz. Yaptırmadığım tahlil gitmediğim doktor kalmadı içmiyo 😰Alerjik bebek olabilir dediler alerji maması kullanıyorum. Belki sizin bebeğinizde de alerji olabilir mi?
2ogul-annesi Nil_defne tahlil yaptırın boşuna niye alerji maması içsin ki🤷♀️ zor ama kolay sonuç veriyo 15 dkkda
Smyecem Nil_defne bakıldı yok alerjisi. Ama “belki” ile olmaz o neden kesin birşry söylemedi doktorunuz da BELKİ dedi çok basit bir test sonuçta bu.
53bus srpl341313 aynı doğum tarıhlerımız canım yazmak istedm tarıhı gorunce biz erkek ama sizin kilo kac☺️
Smyecem GulsumAzra https://ilkadimlarim.com/ideal-boy-ve-kilo-hesaplama buradan bakıyorum ben ama benzer birçok yer var googleda aratıp başka tablolarda da yapabilirsiniz
Smyecem MinikAdaninAnnesi https://ilkadimlarim.com/ideal-boy-ve-kilo-hesaplama buradan bakabilirsiniz. Ben buradan bakıyorum
2ogul-annesi Smyecem o zaman 1 ay daha sabredin 4. Ayından sonra tattirimlara yavaş yavaş başlayıp kaşıkla denersiniz sularından falan Allah yardımcınız olsun inşallah gönülden dua edicem 🤲böyle bişey yaşamadım ama sizi anlıyorm bi gün hepsi geçecek ve yemek diye bacağına sarılacak sabret canm ilgini dağıt biraz dışarıya çıkar sürekli gezdir bol oksijen alsin bebek jakiuzisine götür yüzsün kasları gevşesin hem sen hem o rahatlayın biras gececek inşallah 🤲😇
MinikAdaninAnnesi Smyecem teşekkür ederim kafam çok karıştı şimdi daha iki gün önce kontrole gittik hersey iyi dedi sordum hatta küçük ve zayıf diyorlar diye hayır gayet iyi dedi ama burda dusuk çıktı