Smyecem şöyle söyleyim bir kere bi dene ama zaten senin maman baya tatlı ben tatsız olduğu için reddediyor diye düşünmüştüm tatlı ise vanilya fayda sağlamayacaktır. Şunu söyleyim boşuna tedirgin oluyosun Rabbim sağlık sıhhat versin sağlıklıysa gece uykusu güzelse mama yedikten sonra sakinleşip uyuyorsa doyuyor demekki annesi idrar takip et çişli bezlerini say biberonu bırak derim gerekirse eds yöntemiyle besle youtube a yazıp deneyebilirsin güzel emen parmağını güzelce yıka ince bunun için hortumlar satılıyor onlardan alıp parmağına ince şeffat bant ile sabitle ama bebeği rahatsız etmesin bu bantlama daha sonra bir ucunu mamaya ooy hortum kısa olmasını tavsiye ederim çektikçe bunalıp vazgeçmeyecek uzunlukta .. yani biberon seçimi yanlış olabilir ne biliyim anlam veremiyorum hiç yememesine .. yani direk kaşık veya enjektörle vermenizden yanayım başka yapacak bişey aklıma gelmiyor valla