Şöyle söyleyim yoğun bakım geçmişi varsa bu durum normal olabiliyor korkmayın hemen bazen yapısal minyonluk oluyor ayda illa 1 kilo alsın istemeyiz ama sizinkisi biraz az evet dediğim gibi şırıngayla beslemenizi öneririm çünkü biberonla onların isteğine bırakmış oluyorsunuz.. bir de sütünüz mü yoktu nerak ettim ama lütfen tedirgin olmayın sağlıklı olması önemli