Minelin_Annesi bu yazdiklarini okurken aynen kendimi gördüm seni çok iyi anlıyorum 😐 sıkma canını benim kızım da 9 aylık 7kilo geride geliyor gelişimi kilosu ne yaparsam aynı. Mama sa biz hipp kullandık kilo aldırdı ama açıkiyordu çabuk . Şuanda bebelac gold kullanıyoruz iyi ve de ek gıda gidiyoruz, kilomuz 7 9 aylik boyu da ideal ama bazı cocuklar ne yaparsam aynı genetik yada sıkma canını iyi olur inşallah