Minelin_Annesi canım az olup olmadığını doktor söyler, ki 1 kg fazla diyorsun. Benim oğlum 3 aylık 7 kg dı sadece anne sütüyle ama sonrasında bu kadar fazla olmadı yine hep ayının üzerinde ilerledi ama 3 aylık kilosu çok fazlaydı mesela. Ona rağmen doktor fazla hiç demedi sadece ayının çok üzerinde çok güzel besleniyor diyordu. Mamayı bizim doktor hiç önermiyor 6 ayda oğlum emmeyi bıraktı diyebiliriz. O zaman sonrası ek gıda ve mama ile devam ettik. Ben mamayı az kullandım o yüzden kilosu da hep önde olduğu için şimdi hangi mama kilo yapar bilmem. Ama kilo mu önemli içerik mi ? Aptamil de sma da bizde kabızlık yaptı 12 ayı zor bekledik. 12 aydan sonra süt içmeye başladık