Kızlar Merhaba
Bebeğim 2270 gr doğdu 35+6’da. Hastaneden çıkarken 2200 gr idi. Neyse sütüm yeterli gelmediği için 4.aya kadar meme+mama ilerledik, 4.ayda kendisi bıraktı emmeyi. En başından beridir Aptamil kullanıyoruz. Şu an 6 aylık olduk ek gıdalara geçtik. Dün aşı vurulurken tartıldı 6 aylık kızım 6240 gr çıktı. 5 aylık kontrolümüzde doktorumuz doğduğu kilonun 2 katı olmasını bekliyoruz 5.ayında demişti ve benim kızım 2 katından 1 kilo fazlaydı. Hatta doktorumuz şu an 6 aylık gibi görünüyor demişti. Her neyse özür dilerim çok uzattım🤦🏻♀️ Velhasıl kelam mama yiyen çocuklar genelde daha toplu oluyorlar ya.. Kayınvalidem de görümcem de (kesinlikle kendi aralarında bu konuyu konuşmuşlar onlara neyse!!) mamasını değiştir bakalım Aptamil hiç yaramadı bizim kıza 6 aylık 6 kilo çok az başka mamaya geç dediler……..
Tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen gerçekten bebeğimin kilosu az mı?
Ve böyle bi durumda kalan oldu mu yani mama değişikliği yapan oldu mu? Olduysa kilo aldı mı?
Doktorumuzla ay sonu görüşeceğiz elbetteki bu konuyu onunla da paylaşacağım ama zayıf diyenleri duydukça sinirim de moralim de çok bozuluyor 😔
Ek gıdaya geçtik herşeyi çok güzel yiyor aslında iştahsız bir bebek de değil çok fazla kaka yapıyor acaba onunla mı alakalı?
Kafamda deli sorular…..🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️