[silindi] bende 3 sene tedaviyle tup bebek yaptım.oglum 9 aylıkken 1 buçuk aylık hamile olduğumu öğrendim.suan oglum 25,kizim 7 aylik.ilk 3 ay zor oluyor hem sizin hem bebeğinizin ama sonrası cok guzel oluyor.ben kizim doğduğunda bile ameliyatlı halimle yalnızdım her işimi kendim yaptım hamikeykende dogum yaptığımda da.anneler üstesinden geliyor korkma tadını çıkar.sonra iyiki böyle olmuş diyeceksin sadece biraz daha fazla yoruluyorum tek fark o.