[silindi] Bende 2 sene sonra hamile kalmıştım. Eşimin bişey olmaz yaa demesiyle şuan 9 haftalık hamileyim oğlum da 14 aylık olmak üzere. Allah’tan 9 aylıkken adet olmuştum da 😅 Çünkü o ay hamile kalıp düşük yapıp, ertesi ay tekrar hamile kaldım 🙈 Ama uzak değildim yeni bir bebek fikrine, ya tekrar olmazsa korkusu oluyor ilkine geç kavuşunca 😊 Sende sağlıkla al kucağına iyi yanlarını düşün tabikide bakabiliriz 🥰