@1#13300789 merhaba aynı durumdayız eylülde kızım 1 yaşına girecek ve ben ikinciye 4 aylık hamileyim endişeliyim nasıl olacak hiç kestiremiyorum ama Allah nasip ettiyse vardır bir hikmeti😊 birde sabredip hayırla büyütürsek şöyle 3-4 yaş olduklarında anne çok rahatlıyormuş öyle diyorlar😬🙏🏻