Canparem1453 Yüz kızartıcı suçtan kastımız hayat kadınlığı ise (yani benim öyle en azından), “işini eve taşımadığı ve çocuğunu bu ortama herhangi bir şekilde maruz bırakmadığını ispatladığı için” velayeti kazanan avukat arkadasımın anlattığını yazdım hanımefendi. Yaşanmış bir durum yani, ve hakimlerin genel kanaati bu yöndeymiş. Velayette anne öncelikliymiş, çocuğun zararına bir ortam yoksa ya da annenin psikolojisinde raporlu bir sıkıntı yoksa. Kendimde ya da çevremde tecrübe ettiğim bir durum değil haliyle. Ayrıca konu ne olursa olsun, en önemli durumlardan biri de hakimin inisiyatifiymiş. O yüzden kesin şöyledir böyledir diye de kimse birşey diyemez tabiki. Her iki durum da mutlaka yaşanmıştır fakat ben duydugum “genel kanaati’ yazdım.