Cengiz-ege bende boşanıyorum anlaşmalı boşanma bizimki si velayet bende oluyor ama eşim beni sosyal hizmetlere şikayet etmişler evlerinde fare pislik var diye evim biraz eski çok az pis bende yeni geldim buraya evime sosyal hizmetler geldi kontrol etti yarın görüşmeye çağrıldılar evinde tabi ki fare vesaire yok ama siz dediniz ya devlet sorgusuz sualsiz anneye verir diye o zaman sosyal hizmetlere şikayet edip yine de elinden aldırırlar mı çocuğu benim evim eski sadece hepsi bu bunun icin elimden Alacaklar diye çok korkuyorum