Melik-28 Mucizem_0809 Çok güzel o park ama eşim tek başıma gitmemi yasakladı geçen hafta ordayken bir tane çocuğu polis alıp götürdü sonra bir baktık ki esenlersondakikadan çocuk satıcı çıkmış
Melik-28 Adababy Ben halk ekmeğinin orda oturuyorum kuzum nasıl anlatayım valla huzur grup var belki bilirsin marketi o taraftayim ben
Mucizem_0809 Adababy yakınız 🤩 hasip dinçsoyun alttaki park varya onun alt köşede oturuyoz şokun sokağı
Adababy Mucizem_0809 3 sokak arkandayım yaa 🥰🥰🥰 gel arkadaş olalım 2 sene oldu buraya geleli bi allahın kulu gelmedi komşum bile yok😄
Mucizem_0809 Adababy ay olalım valla bende 4 yıldır burdayım benimde kapımı açan yok yıldım yanlış hatırlamıyorsam köşede çiğköfteci var o sokak mı
Mucizem_0809 Melik-28 ben ya çok erken gidiyorum yada akşam eşimin eve gelmesine yakın çok güzeldi buralar ama işte mahfettiler
Adababy Mucizem_0809 yok ben üst taraftayım parkın başında yani şokun sol trafında kalıyo sağlık ocağını falan geçiyosun yani
Melik-28 Mucizem_0809 Aynen bende korktum bebeğimle o parka yürüyüşe geliyordum iyi oluyordu ama korktum valla eşim tek başına gitme diyince tedirgin oldum baya gerçi büssürü bayanlar var
Melik-28 Adababy Evet canım aynen ya kusura bakma buraya gelin geldim Beykoz’dan inan ki tam anlatamıyorum bile mahalle tarifini
Adababy Melik-28 haritadan baktım sokaklar tanıdım oralardan geçiyoruz eşimle annemlere giderken ( sultangazide oturuyo) öyle tanıdım bende 🙂
Melik-28 Adababy İnşallah olabilir valla ama ben anca pazartesi musaitim çünkü hafta sonu kaynanamdayim şu an :)
Adababy Melik-28 bende anca pazartesi müsait olurum hem kızımı aşıya götürcem sağlık ocağına ordanda bi park yaparız🥰
Mucizem_0809 Adababy Melik-28 öyleyse müsait olan bigün parkta buluşalım bebeler kaç aylık oturup çay içek 😃