Mucizem_0809 Adababy Melik-28 öyleyse müsait olan bigün parkta buluşalım bebeler kaç aylık oturup çay içek 😃
Adababy Melik-28 bende anca pazartesi müsait olurum hem kızımı aşıya götürcem sağlık ocağına ordanda bi park yaparız🥰
Mucizem_0809 Melik-28 benim oğlanda 26 aylık ben sıpamın peşinde koşarken siz benim yerimede oturursunuz 😃
Mucizem_0809 Melik-28 amin inşallah hepimizinkini bağışlasın büyüdü çok şükür ama 17 aylıkkenden beri 2 yaş sendromu yaşıyoruz 🤦🏻♀️ her yaşın her ayın ayrı güzelliği ve zorluğu varmış
Milagrosoreiro zeyzey77 Hahahahaha iç sesim konuşmuş gibi oldu valla aynılarını düşünüyorum.Ancak 7’de falan dışarı çıkabiliyorum öyle sevmiyorum sıcağı
gzdalidmr Milagrosoreiro ya inşallah burayada yapar Ümraniye’de hafif rüzgar oldu sevindik hava kapandı şimdi güneş içinde yine 10 dakika sürdü mutluluk