zeyzey77 Milagrosoreiro Sıcağı bende sevmem fenalık geliyor tansiyonum düşüyor asla gündüz dışarı çıkamıyorum mecbur kalmadıkça. Çarpıntı filan yapıyor beyin kanaması geçirecek gibi oluyorum. En iyisi serin hava
Milagrosoreiro zeyzey77 Hahahahaha iç sesim konuşmuş gibi oldu valla aynılarını düşünüyorum.Ancak 7’de falan dışarı çıkabiliyorum öyle sevmiyorum sıcağı
Aybersa Milagrosoreiro evet Umraniyedeyim,ben de sevindim de aşıya götüreceğim bebeyi , bebek arabası ile hiç sevimli olmuyor yağmur 😂
Mucizem_0809 Adababy yakınız 🤩 hasip dinçsoyun alttaki park varya onun alt köşede oturuyoz şokun sokağı