ebrugorgel aynısını bizde yaşadık hastaneye gittik ama yolda öldük resmen zaten huyu öyleydi doğdu hastanede 15 bebek aynı gün doğdu hepsi uyudu bir bizimki ağladı sürekli konşular kapıya gelirdi ay neyi war okuyalım falan yok susmadı şimdi 26 aylık komşunun çocukları bile diyor ki ay abla hiç durmuyordu şimdi büyüdü de eskisi kadar ağlamıyor anneleri de ağlayan bebek nasılsın diyorlar 😂 sadece dışardaysa iyi yine sizin hawalar sıcak ondan bunalmıştır belki kuzucuk