Benim oğlum 3 ay 25 günlük geçenlerde eşimle bir restaurantta yemek yiyelim eve gelelim dedik gittik sipariş verdik duruyordu siparişler geldi feryat figan bir ağlama krize girdi eşim alıp ben dışarı çıkartıyım bari sen ye dedi neyse dışarı çıktılar başka bir masadan kadın sen nasıl annesin çocuk ağlıyor sen oturuyorsun dedi hepsi ortalama 5 dk içinde oluyor hesabı istedim ödedim ve alelacele kalktım çıktım arabaya bindik başladım bende ağlamaya nezamandır dışarı hiç çıkmamıştım ve o günden sonra hep tedirginim