Asel0309m Olabilir bebek sonuçta ilk zamanlar bende de korku vardı dışarı çıkmak istemiyordum 1 saat kolum kopana kadar kucağımda taşıdığımı bilirim zamanla alışıyor emin ol şimdi 10 aylık herşeyimi yapıyorum arabasında duruyor acıkana kadar etrafa bakıyor 😂
Yelizr1 ebrugorgel Benim bebeğim de pek almadı bu emzikleri neavita aldım son çare onu aldı. Diğerleri gibi olmadığını farkettim,
Edaahs ebrugorgel etrafı takmamaya bak yoksa cok dertlenirsin.. hem rezil olmuyosun merak etmee boşver yanii. Dışarı cıktığımda kızım ne yaprsa yapsın etraftakileri asla takmam ister baksınlar ister rahatsız olsunlar pekte umrumda olmuyo açıkçası ve böyle daha rahat oluyorum sadwce kızımı susturmaya cabalıyorum
ayazasaf ebrugorgel ama sen sakın bizim yaptığımızı yapma ortamlardan soyutşanma bizde avmde yaşadık bunu aylarca çakmadık sanki herkes bizi yadırgamış gibi hissediyordum sonra dışarı çıkınca baktım çoğu bebek ağlıyormuş 😄 o an biz farkedememişiz sonra alıştı çok şükür
ebrugorgel ayazasaf yok ufak ufak yürüyüşlerle aşmaya çalışıcam yoksa atamam üstümden kendimi biliyorum alışacağız bizde inşallah dua ediyorum hep 🙏🏻
Edaahs ebrugorgel bencedeee .. yoksa hayatı dar edersin kendine. 19 aylığız ve her cıktığımızda kaos oluyo ama inatla çıkıyorum bende az değilim 😂
Eylul20200 ebrugorgel benim de başıma geldi 4-5 defa gerçekten çok kötü bı durum ama üzülme hepsi gelip geçici kendini kötü hissetme hiç 🙏 gerçekten hepsi geçiyor bu sadece bı dönem hemen hemen her bebekte oluyor
Japon ebrugorgel aynı şeyi yaşamıştık biliyomusun :) çok tuhaf benim oğlumda 3 aylık civarıydı yemekten tam kalktık Allahım nasıl ağlama ama aynı senin tarif ettiğin gibi sanki etinden parça kopardık. Koşa koşa eve gittik tabii ne yaparsın ki 3 aylık çocukla. Dikkatini dağıtamazsın büyük değil oyalayamazsın. Geçmiş olsun. Bi daha olucak diye çok korkmuştum ama olmamıştı.
ebrugorgel Japon hadi ya 😅 paylaşmasam bilemeyeceğim arkadaşlar da yazmış 3-4 ay özellikle bu dönemde yaşanıyormuş baksanıza size de üzüldüm ya çok kötüydü çünkü 😅
Berat_baran_kara ebrugorgel Dışarıya mi alışık degil acaba ondan olmuştur belki arada kapının önüne çıkarın balkona fln o şekilde zmn geçirin yavaş yavaş alışır birde okuyun nazar oluyorlar 🥰
ebrugorgel Berat_baran_kara alışık olması lazım aslında ama ne bileyim gerçekten bir günü bir gününü tutmuyor 🤦🏻♀️ Okuyorum inşallah zamanla daha iyi olur 🙏🏻
Yelizr1 ebrugorgel Benim bebeğim pahalı emzik alerjisi var😂😂😂 en kalitelisini aldım emmedi bide o markayı alınca onsuz uyumuyor