Neden o herkes sizin moralinizi bozuyor, kendi çocuklarından örnek veriyor ki. Bebeğiniz size muhtaç, kokunuzda sıcaklığınızda güvende hissediyor demek ki ondan öyle uyumak istiyor. Benim bebeğim 3 buçuk aylık, ve bir gün olsun beşiğinde uyumadı hep ağladı, aramızda sarılarak kucağımda yatırıyorum hep, öyle mutlu oluyor onu uyurken izlemekten öyle keyif alıyoruz kii. Kokusu burnumda hep öyle hoşuma gidiyor ki bu durum.
Önceden tarla varmış, hayvanlar, işler çokmuş ondan kucağa alıştırma diyorlarmış. Şimdi hiç bir meşgalemiz yok, en fazla ne zamana kadar kucakta kalacak ki. Emeklemeye, yürümeye başladığında artık kendi eşyalara merak salacak gezmek etrafı keşfetmek isteyecek.
Kızımda öyle, ne sallayarak ne başka şekilde asla uyumuyor. Uykusu geldiğinde uyumak için krizlere giriyor. Hep yüzünü örtüp kucağımda ninni açıp yürüyerek, biraz dalınca oturarak, sonra iyice daldığında yanında uzanarak yavaşca uyutmak durumunda kalıyorum. Yani bazen uyutmak yarım saatimi bir saatimi alıyor ama iyice içi geçtiğinde pes ediyor. Dalmadan beş dk içinde gözü kapanınca yatağa koysam ağlıyor kucakta kalmak istiyor ama dediğim gibi iyice dalınca yatıyor bıraktığınızda.
Lütfen usanmayın, o sizin güzel evladınız kokunuzda yanınızda huzur buluyor. Bir daha bu küçüklük günleri gelmeyecek. Varsın temizliğiniz işiniz eksik kalıversin, ondan değerli değil moralinizi yüksek tutunuz ☺