deniz_s Ay evet ya şu pandemi girdi gireli polisler daha çok yorulmaya başladı. Allah hepsinin yardımcısı olsun . Özellikle şu virüs olup karantinadan kaçanlara çok sinir oluyorum. Bir de polise diyolar git getir diye . Sanki polisin canı yok ailesi yok hiç düşünmüyorlar ben hastalık bulaştirirsam ne olur gideyim yatayim diye. Normalde işten kaçmak için yer ararlar. İş virüse gelince ay ben karantinada durmaktan sıkılıyorum. Hani pazartesi sendromlari vardı. İş olmasa bütün gün yatardı . Yok yatmaz..su virüs bitse de hep beraber rahat etsek özellikle siz