deniz_s kesinlikle sabır çok önemli. 3 buçuk ta başladım 5 ayligiz daha yeni oturmaya başladı. Öldüm ama bu süreçte. Ama diğer türlü daha çok yoruluyordum. Değdi yani. Afedersiniz esimle 3 buçuk aya kadar ayrı yattık. İnsan karı koca olduğunu unutuyor. 🙈