deniz_s tabi. İlk başta sürekli kucağımda uyumak istiyordu herkes kucağına alistiriyorsun yapma etme yarın öbür gün zorlanirsin deselerde hiç bırakmadım. Ve bu durumu sadece gündüzleri yapıyordu geceleri hiç böyle sorun yaşamadım. 2 aylıkken oyun halısı aldım. Doktorum gündüz uykuları nasıl dedi uyumuyor dedim kucağımda 5 saat dursa asla uyanmaz ama besigine koyduğum an 5 dk da gözünü açıp sanki tüm gün uyumuş gibi enerji ile uyanıyor dediğimde güldü 1 gününü anlat bana dedi anlattım. Sonra bebeğimi gözlemlemeye başladım oyun halısına koyduğumda yorulduğu zaman kafasını sağa sola çevirip ellerini kulağına götürdüğünde emziğini verdiğim an 5 dk içinde uykuya geçiyordu. Oyun halısında oynarken bu hareketleri yapıyorsa besigine alıp onun yanında olduğumu bilmesi için temasta duruyordum ve uykuya geçiyordu. Böyle böyle yapa yapa tek başına yatakta uykuya geçmeye başladı. Ben bunu kendimce yaptım bebeğimi gozlemleyerek