nursocum aynı postu bende açmıştım benim kızım da 2 yaşında ayakkabıyla değil evde olduğun da öyle yapıyor 2 gün önce doktora götürdüm yürüttü ayakkabıyla ayakkabısız filan kalbini dinledi ayaklarını kontrol etti yürütecten kalma birşey dedi ilerde geçer dedi uyarın öyle yaptıkça unutsun alışmasın dedi sadece