nursocum bidibidibidi Haydaaa doktora sorayım en iyisi geçici bişey sanmıştım dikkat çekmek için falan
Azsekerlikahve nursocum düz taban bebeklerde o şekilde yürür diye duymuştum ama bi araştırın siz doktorunuza da sorun
nursocum Azsekerlikahve Daha önce baktı doktor öyle bişey demedi ama pazartesi kontrolü var bununla sorayım artık liste yapıyorum yoksa unutuyorum doktorun yanında 😂
nursocum bir_pasa_annesi Yok canım tek ne mümkün her an tetikteyiz. Çok geçmiş olsun teltoşumada bu arada afı neydi senin oğlanın çocuğun adı teltoş kaldı yaa tövbe 😂
bir_pasa_annesi nursocum sagol kuuzm 😁😁😁Eyüp hasan adı sadece burda değil akraba eş dost konu komsu kim varsa hepsi keltoş diye seviyor 😝😝
nursocum JackDaniels Yok dün siteyede indi yapmamış ama evde sürekli öyle yürümeye çalışıyor. Bir tane sandaleti var onu giydirdim inşallah unutur 🥲
JackDaniels nursocum İnşallah ama dönem dönem yapıyorlarmış🤣 Benim bebe daha yattığı yerden dönemiyor bile şimdilik rahatım🙈
Dilara8228 nursocum Daha zor oluyor ikisini yürütmek çünkü hamilelikte insan hep uyumak uzanmak istiyor ama başka bir çocuk olunca zor oluyor. Yardım eden biri yok mu
nursocum bir_pasa_annesi Maşallah kuzuma adıyla büyüsün inşallah 🙏🏻 🥰 Burdaki teyzeleride onu çok seviyor ❤️
bir_pasa_annesi nursocum Amin inşallah cok teşekkür ederiz teyzesi ❤️❤️❤️bizde teyzelerimizi cok seviyoruz
nursocum Dilara8228 Evet ya birde düşük tehlikesi var. Çok şükür var yardım edenim Allah razı olsun anneciğimden ve oğlumun en sevdiği teyzesi ☺️
nursocum Mom622626 Hımm alışkanlık yapmasından korktum ben şimdi sendalet giydirdim öyle yapmıyor ama çıplak ayak yapıyor