2maviboncuk Doktorum benden de aşırı şikayetçi 🥲🥲
Yeter artık bu kadar sık gelme iyi çocuk şöyle çocuk diye diye ciddi bişey olsa Allah korusun götürmezsem kafayı yerim. İlk defa çocuk büyütüyoruz normal yani böyle olmamız bence ben herşeyini soruyorum sağolsun hiç cevapsız bırakmadı beni 🙏🏻☺️