[silindi] Furug görüntülü görüşmeye 800 diyor muayene artı tetkik 1800 sadece bir muayene Özge hanımı bilmiyorum bakayım bi netten detaylı.
Ca-ca [silindi] Eskişehire gelebilirseniz, imkanınız olursa Fatih Özgen bey var internetten araştırabilirsiniz alerji alanında uzman çok iyi bir hekim. Yönlendirmeleri çok doğru ve rahatlatıcı. Aklınızda olsun, geçmiş olsun, sevgiler
ayseberilinannesi [silindi] yanlış anlamayın ama pedegogla mı görüşseniz acaba başka bir sağlık sorunu yoksa alerjiden başka
[silindi] ayseberilinannesi çok küçük bizim ilk tek çocuğumuz çok üstüne düştük. Onu da düşündüm görüştüm pedagog küçük dedi yani. Yani nasıl desem çok aşırı ilgiye düşkün.
[silindi] ayseberilinannesi şimdi ben baktım pedagog yeni bir tane inatçılığı falan varsa da gelebilir dedi sekreteri. Ne yapılabilir ki ilaç istemiyorum açıkcası. Bizi bu hale getiren alerjinin verdiği ağrı sancı. Aylarca çarşafta salladık. Halen sallıyoruz.
ayseberilinannesi Deryaasya merhaba aşırı gaz mukuslu kaka aşırı kusma huzursuzluk uykuya geçememe ve geçmeyen pişik vardı iki aylıkken çıktı
Deryaasya ayseberilinannesi anladım tşekkür edeerim . Mukuslu kaka olayını tam anlamıyorum o nasıl oluyor
Nurse42 [silindi] İsyan etme canım benim zor ama bende bazen isyan derecesine gelince annem silkeler neler neler var diye bizimde süt yumurta dana eti fındık badem kaju yuksek alerjilerimiz var geçen açmayı denedik kısmet değilmiş oğlum 8 aylık daha ne yumurta siftahı var ne pankek bazen bende oturup ağlıyorum ama gececek diyorlar sizin ne kadar oldu diyete başlayalı bizim 3 ay oldu
[silindi] Nurse42 bir senedir diyetteyiz. Çok başım dara girince paketli yiyorum hiç durmayıp ağladığı günler oluyor tansiyonum düşüyor bir şey de hazırlayamıyorum bi çikolata açıp yemek zorunda kalıyorum.
Arenilay- [silindi] sakin ol kuzum bende alerjik bebe annesiyim bu yol öyle böyle biticek sabır et kuzum yemiyosa şekilli şüküllü şeyler yapıyolar illaki denemişsindirde yumurtadan kat içine sebzeyi kreple pürele haşlamayla sebzeyi yada mamayla yediği bişeyi karıstır mesela illaki sevdiği çizgi film kahramanı vardır onun biberonunu al yada yapıştır dısına doldur mamayı sek içmiyosa koy içine pekmezi tatlandır ne bileyim zor ama 2 yasında geçiyormus kendiliğinden alerji zaten önceden allah aşkına hastane yüzümü görüyordu bebekler yok kasları zayıfmış yok proteini zart zurt büyüyüp kocaman adam olucak bebişin korkma kötüyü çağırma düşünme ne ameliyat olup bebekliğinden hayata tutunmaya çalısanlar var suan bebeklerini kaybetmemek için dua isteyen anneler var isyan etme yoruldun ama az daha dayan kuzucuğum iyi olucak sütsüz kekler filan yapılıyor pişiler pastalar kekleri mamasıyla (mamadan almadı lazımmıs ya proteini ondan mamayı diyorum hep )ıslat ıslak kek gibi yedirebilirsin belki
[silindi] Arenilay- mama çok ağır kokuyor biberonu fırlatıyor. Kek yapıyorum şuan bile var hazırda soda koyarak yapıyorum süt yerine. Pankek yapıyorum wafle üstüne meyveli reçelli şekilde mücver kuzu köfte Menemen patatesli yumurta vegan tarhana bebek eriştesi yapıyorum bolonez soslu organik yulaf unlu püreler yapıyorum mamayı pekmezle şekerle vanilya şurubuyla tarçınla herşeyle tatlandırdım asla almıyor. Pekmezini reçelini bile kendimiz yapıyoruz. Organik meyvelerle. 😭 avokado veririm sabah kahvaltıda yemez zaten domates salatalık falan da yemiyor. İştahsız. Ama sarımsaklı makarna verir tanıdığım biri çocukları nasıl yer ya. Oda gün içinde asla doyurmayan biri çocukları kraker atıyor salona kapıyı kitliyor üstlerine kendi komşular gelen gidenle oturuyor. Fark ettim neden hiç yemek vermedin gün boyu dedim biri olunca veremiyorum dedi. Şaka gibi.
Esomi [silindi] Mersin Murat çapanoğlu var ama siz Ankara dasınız. Ankara da Enis Bülent Şekerel varmış
ayseberilinannesi Deryaasya yani mukuslu kaka normal kabul ediliyo çoğu doktorlar tarafından o yüzden alerjinin kesin belirtisi olarak geçmiyo daha çok aşırı gaz geçmeyen pişik kanlı kaka belirtiler
Esomi [silindi] Benim de bebeğimde 2 aylıkken çıktı. Ama değerlerimiz düşüktü 5. Ayda geçti çok şükür. Çok zor bi süreç Allah yardımcınız olsun. Hep dua ederim alerjik bebeklere 😞