Evrim1906 [silindi] cebeci tıp yada hacettepeden randevu alabilirseniz oralara iyi diyorlar benim bebeğimin de süt alerjisi var cebeci tıpa gidiyoruz yakın diye ama sami ulus beştepe ek binada doğum yaptım orası uzak yakın olsa kesinlikle oraya götürdüm
Ca-ca [silindi] Eskişehire gelebilirseniz, imkanınız olursa Fatih Özgen bey var internetten araştırabilirsiniz alerji alanında uzman çok iyi bir hekim. Yönlendirmeleri çok doğru ve rahatlatıcı. Aklınızda olsun, geçmiş olsun, sevgiler
Esomi [silindi] Mersin Murat çapanoğlu var ama siz Ankara dasınız. Ankara da Enis Bülent Şekerel varmış
[silindi] El atın kızlar protein değerlerimiz düşük çıktı beslenemediği için necote kabul etmiyor. Benim de sütüm damla damla.
Palet0056 Prof. Dr. Cem Hasan Razi’ye doktorumuz önerisiyle gittik memnun kaldık bir araştırın isterseniz
[silindi] Palet0056 ya tam bi para düşmanı. Annem annem demesi beni ayrı delirtti. Azarlaya azarlaya. Ne test yaptı ne bir şey bi sırtını dinledi bide mide ilacı verdi yanlış çocuğumu mahvetti.
Palet0056 [silindi] Cem hoca mı böyle yaptı anlayamadım. Strese girmemeye çalışın sizin tüm düşüncelerinizden bebeğinizde etkileniyor. Herşey geçecek sağlıkla emin olun. Birde test ile mi çıktı alerjiniz
[silindi] Evrim1906 Hacettepe deniycem son çare tükendik artık dayanamıyorum eksik kilo eksik değerler bakamıyorum besleyemiyorum ne biçim anneyim keşke ölsem.😭😭😭
ayseberilinannesi [silindi] konuya hakim değilim Ankara’da da değilim keşke ölsem lafını görünce yazmak istedim hiç öyle düşünmeyin bebeğiniz için en iyisi sizsiniz bu kesinlikle sizin eksikliğiniz yada hatanız değil çocuk rahatsız ve doktoru bulamamışsınız sadece Allah yardımcınız olsun
Arenilay- [silindi] sakin ol kuzum bende alerjik bebe annesiyim bu yol öyle böyle biticek sabır et kuzum yemiyosa şekilli şüküllü şeyler yapıyolar illaki denemişsindirde yumurtadan kat içine sebzeyi kreple pürele haşlamayla sebzeyi yada mamayla yediği bişeyi karıstır mesela illaki sevdiği çizgi film kahramanı vardır onun biberonunu al yada yapıştır dısına doldur mamayı sek içmiyosa koy içine pekmezi tatlandır ne bileyim zor ama 2 yasında geçiyormus kendiliğinden alerji zaten önceden allah aşkına hastane yüzümü görüyordu bebekler yok kasları zayıfmış yok proteini zart zurt büyüyüp kocaman adam olucak bebişin korkma kötüyü çağırma düşünme ne ameliyat olup bebekliğinden hayata tutunmaya çalısanlar var suan bebeklerini kaybetmemek için dua isteyen anneler var isyan etme yoruldun ama az daha dayan kuzucuğum iyi olucak sütsüz kekler filan yapılıyor pişiler pastalar kekleri mamasıyla (mamadan almadı lazımmıs ya proteini ondan mamayı diyorum hep )ıslat ıslak kek gibi yedirebilirsin belki
[silindi] Evrim1906 13 aylık dana eti inek sütü ve ürünleri oturdum ağlıyorum yemiyor hiç bir şey sabah sadece yumurta yer ne reçel ne bal ne domates ne salatalık akşam zaten çorba zor içer. Beş altı kere teklif ediyorum yediremiyorum tükendim artık. Bide ağlaması hiç bitmiyor oturtup bi sofrada yemek yediremiyorum sürekli ağlıyor. Bittim artık ya dayanamıyorum. Pis kavanoz mamalarıyla büyüdü zoruma gidiyor evde yapıyorum onu da yemiyor. 😭😭😭😭
Evrim1906 [silindi] yapacak bişey yok canım Ankara nın neresin de oturuyorsun ben cebeci tıpa gidiyorum orayı deneye bilirsin sabah randevu almadan normal poliklinik de muayne oluyorsun onlar yönlendiriyor sonra randevu alıp gidiyorsun alerji için ama sami ulus da normal muayne olduktan sonra aynı gün içinde diyer alerji bölümünde yada gastroenteroloji muayne ola bilirsin
Nurse42 [silindi] İsyan etme canım benim zor ama bende bazen isyan derecesine gelince annem silkeler neler neler var diye bizimde süt yumurta dana eti fındık badem kaju yuksek alerjilerimiz var geçen açmayı denedik kısmet değilmiş oğlum 8 aylık daha ne yumurta siftahı var ne pankek bazen bende oturup ağlıyorum ama gececek diyorlar sizin ne kadar oldu diyete başlayalı bizim 3 ay oldu
[silindi] ayseberilinannesi ya anlatamıyorum yemin ederim doktor inanmadı dün ya çıldırcam ya Allah böyle sistemin belasını versin ya gittik özele de neyim var neyim yok ödedim yemin ederim ödedim bu gün de geliyoruz hastaneden kas gelişimi düşük bakamıyorum böyle annelik olur mu yediremiyorum. Delircem. 😭😭😭 herşeyi alıyoruz yiyebileceği. Zor bela fırsat bulup hazırlıyorum yemiyor.😭😭
ayseberilinannesi [silindi] emin olun hepimizin zorlandığı tükendiği yerler var benim kızımda alerjik süt alerjisi var yiyebildiğim şeyler okadar kısıtlıki ek gıdaya başladık yedirebildiğim çok az şey var alerji yüzünden ama arada bir veriyorum mecburum mama yemiyo sütle tamamen doymuyo mecbur alerji yapsada yediriyorum bazı şeyleri inşallah geçer diye bekliyorum bi umut sizde çok sıkmamaya çalışın kendinizi çünkü bizim sinirimiz onlarada geçiyo ki sizinki daha büyük illaki anlıyodur gerginliğinizi
[silindi] Evrim1906 durmuyor ki bu gün kabusu yaşattı bize hastaneye girince çığlık çığlığa. Zaten bu gün yüzünden bu hale geldim.
[silindi] ayseberilinannesi kendi hiç susmaz ben mutlu olsam da gergin olsam da bu gün beni çok yıprattı boy ölçüyor dr ona bile ağlıyor. Bez değiştircem ağlıyor. Necote verdi içmesi lazım dedi içmiyor napacağım bilmiyorum ondan alırmış protein sütüm yok emiyor ama olmayan süt nasıl beslesin.
ayseberilinannesi [silindi] yanlış anlamayın ama pedegogla mı görüşseniz acaba başka bir sağlık sorunu yoksa alerjiden başka
Minikmelekler [silindi] bebegin kac aylik bilmiyorum ama vanilya tozu hakiki bir cay kasigi koymustuk bide mamanin icine tadi cok kotu oldugu icin.bende yaparken kokusuna dayanamiyordum ama alisir sen zor oluyor ama mamayi zorlamaya devam et simdi vanilyasiz iciyor ben bile alistim kokusuna
[silindi] Furug görüntülü görüşmeye 800 diyor muayene artı tetkik 1800 sadece bir muayene Özge hanımı bilmiyorum bakayım bi netten detaylı.