Balin_annesi allahallah bu hesabı bende reklam olarak görüyorum dolanfirici çıktı ha iyiki almamışım bişey çok geçmiş olsun sanada Cnm en iyi lwc DeFacto valla iyice millet çığrından çıktı herkes dolandırma peşinde çok geçmiş olsun bence direk tüketici haklarına gidin şikayette bulunun