Hanımlar illaki sizde ben gibi çocuklarınıza bayram olsun özel gün olsun alışveriş yapmayı severiz. Çocuğuma 2 gün önce instagramdan gördüğüm bir sayfa üzerine çok çok güzel bir elbiseydi bayramlık almak istedim ve mesaj attım kargo ücretini merak ettim neyse iyi hos ilgilendiler. Ondan sonra onların kendi sitesi üstünden alışveriş yapayım dedim ve parayı kartla ödedim. Eşim elektrikçi asgari ücret alıyoruz bir kızım var ve zor yetişiyoruz herşeye kenara attigim bikac kuruştan biseyler ayirdik ve bayramlık almak istedik bi heyecanla. Neyse alışveriş yaptım parayı ödedik. Gelen giden yok bu gün 3 oldu soruyorum cevap vermiyorlar ilgi alaka sıfır. Dolandırdılar ben bu tuzağa düştüm siz düşmeyin uyku uyuyamiyorum resmen sürekli aklımda. Sizi de uyarmak istedim hesap adı bebefendi_ şikâyet edin kapansın pislik dolandiricilar!!!