GiybetReis ben açık süt alıyorum yanına maya veriyorlar, kaynatıyorsunuz sütü, kaynadıktan sonra 10 dk daha pişiriyorsunuz, sonra soğumaya bırakıyorsunuz parmağınızı içine koyup 7 ye kadar sayabileceğiniz soğukluğa gelinceye kadar ılıtıyorsunuz (dereceler satılıyor ona göre internette kaç dereceye kadar ılıması gerektiğine bakıp da bu işlemi yapabilirsiniz), sonra kavonozlara paylaştırıyorum küçük aldım taze olsun diye, mayayı da bir tatlı kaşığı olarak paylaştırıyorum sonra kapakları üstüne koyuyorum ama kapatmıyorum öyle bırakıyorum üstüne sofra bezi kapatıp 4-5 saat kadar bekletiyorum arada kontrol ediyorum tutmuş mu diye anlarsınız zaten katılaşıyo, sonra kapakları açık şekilde dolaba koyuyorum akşam koyduysam sabah kapaklarını kapatıyorum bu şekilde bekliyor ve akşama hazır oluyor, 2 hafta dayanıyor ayrı ayrı yaptığım için büyük kavonozda yaparsanız çabuk ekşiyebilir, inşallah anlatabilmişimdir