GiybetReis ben açık 3 litre süt alıyorum kaynayana kadar ocakta tutuyorum sonra 35 dk kaynatiyorum sonra biraz soğumasını bekliyorum parmak sokunca birkaç dk dayanabilecek kadar sonra iki ic kaşık yoğurdu bı kaseye koyup içine biraz sut koyup karıştırıyorum iki kavanoza bölüp tenceredeki sütu içine o karışımı döküyorum fırını biraz isitiyorum hafif ılık oluyo içine koyuyorum kapağı açık sabaha alıyorum
Genelde gece 12 gibi yaparım yoğurdu anca fırsat oluyo