GiybetReis daha dün yoğurt mayaladım 😅
ben A101 e gelen Kiwi yoğurt makinesini almıstım 100 TL gibi bi fiyata. İyiki de almısım. Ben önce kendi sütümle yoğurt mayaladım bebeğimin ilk yoğurdu öyle olsun istedim 🥰 tadını beğendi baya bi yedi. Dünkü mayaladığım yoğurt köyden aldığımız inek sütü olan.
önce sütü iyice kaynattım kaynayınca altını kısıp tekrar biraz daha kaynadı. Sonra kontrol ederek serçe parmağımı batırıp 7 ye kadar saydığımda elimi yakmadığı dereceye geldiğinde küçük kavanozlara koydum içine de 2 tatlı kaşığı köy yoğurdu koydum. Sonra makinenin haznesine yerlestirdim ve 7 saate mayalandı. Sonra biraz dinlendirip dolaba koydum. Birazdan bebeğim uyanınca vereceğim taş gibi tutmus masallah ☺️