Hum34 Aymiraaa ben seneye için de aldım 😂Valla kumaşını ve desenlerini görünce sizde keşke bir tanede büyük alsaydım diyeceksiniz💕 Güle güle kullansın miniğiniz.
Aymiraaa Hum34 sizinde bebişiniz güle güle kullansın 💖 ahhh bedenini bi kestirebilsem seneye mutlaka alırdım ama maalesef şu an bile bazen tutmuyor 😂
HonKiPonKiDoNiNo Hum34 Ahh ne iyi ettin soyledin, siparis verdim hemen, kot etek almistim icine boyle kolsuz bady tarzi biseyler ariyodum iyi denk geldi 🥰🥰 tsk ler 🌺
Hum34 HonKiPonKiDoNiNo Rica ederim 💕 kombininizi tamamlamanız ne güzel olmuş. Güzel günlerde giysin miniğiniz 💕
Miniknur Valla h&m de çalışıyorum ben bile duymadan helal olsun🤣 tabi ben biraz daha uyguna aldım daha iyi oldu
Hum34 Miniknur Ohhh ne güzel. Evet sabah gördüm hemen ben sipariş verdim. Sonra buraya da konu açayım dedim. Güzel günlerde kullansın inşallah miniğiniz 💕
Hum34 Mutluyuvam Benim kızım 4 aylık ben 6-9 aldım. Kalıpları geniş aslında h&m in ben yerinizde olsam 1,5 alırdım. Biraz elbise gibi de giyer altına taytla. Hatta eğer durumunuz varsa2-3 bile alın. Gerçekten kumaşı çok güzel.
Miniknur Hum34 teşekkür ederiz:) hep böyle uygun olsa ama bazen coşuyor fiyatlar. Bazen montu bile bu fiyata bulabiliyorsunuz takip etmek lazım
Mutluyuvam Hum34 ay cok tesekkurler buarada yagmurluk almam lazım indirimde bulursanız haber verin lütfen:)
Hum34 Miniknur Bebek uyurken her gün bakıyorum :D evet çok uygun fiyatlı şeyler yakaladım şimdiye kadar h&m den. Bazen de mağazalarda çok uygun şeyler oluyor. Bakmak lazım arada.
Miniknur Hum34 evet bazen aynı şey nette daha pahalı mağazada 5-10 lira daha uygun oluyor. İkisi bi arada gezmek lazım:) bende şuan izindeyim göremiyorum. Görsem neler alırdım:)
Winnithepooh Hum34 erkek bebislere yok mu kıskandı. Vallahi inciri.i ben baktı erkeğe bulamadim gören olursa yazsın allah rızası icin🤭
Hum34 Winnithepooh Erkeklere denk gelmedim bugün, ama normalde geliyorum. Geçen gün 5 li eşofman altı 42₺ idi.