Hum34 0940992002 Bunu arama kısmına yapıştırınca çoook uygun fiyatlı 3 lü kız çocuk kolsuz üst çıkıyor. Kaçırmayın diye ayrı başlık açtım. Mağazada görmüş ve bayılmıştımm .
Hum34 Pinars hayır şimdi aldım sadece 3 yaş yok. Ben hem 6-9 aldım hemde 12-18 😬 Bu fiyat çoook iyi çünkü.
Laden Pinars 2-3 yaş vardı ben aldım az önce. Hala var bir bakın. H&m in kalıpları büyük oluyor zaten☺️
Hum34 Aymiraaa Kalıpları bol oluyor, güzel h&m kalıpları 💕 Bu fiyata tişört bile yok vallahi. 2 kere giyecek bile olsa yine de alınır (bence)
Ate2020 Şimdi 12-18 ay siparişi verdim. Bilgilendirme için teşekkürler . Bu tarz elbiseler güzel oluyor bu mevsimlerde 😊
Aymiraaa Hum34 kesinlikle öyle teşekkürler o yüzden 16 aylık kızım 11 kilo 9-12 alıcam çünkü genelde 9-12 oluyor bu yazı çıkartsa yeter seneye zaten hiçbiri denk gelmicek
Hum34 Aymiraaa ben seneye için de aldım 😂Valla kumaşını ve desenlerini görünce sizde keşke bir tanede büyük alsaydım diyeceksiniz💕 Güle güle kullansın miniğiniz.